A community forum for Wargamers and Roleplayers alike from Timisoara, Romania.


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

40k Rules Clarifications

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 40k Rules Clarifications la data de Lun Apr 23, 2012 8:45 pm

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Un filmulet dragut care explica foarte bine cum functioneaza grenadele:
https://www.youtube.com/watch?v=hc8l78qBWPA&feature=related

Vezi profilul utilizatorului

2 Re: 40k Rules Clarifications la data de Mar Apr 24, 2012 12:15 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Filmuletul e chiar OK pt. a prezenta cum se folosesc grenadele. Nu e totdeauna clar pt. cineva la inceput.

P.S.: Berzerker-ul pe javra aia e gay rau de tot LOL.

Vezi profilul utilizatorului

3 Re: 40k Rules Clarifications la data de Mar Apr 24, 2012 2:56 am

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Da. Total fara relevanta, I just hacked some Firewarriors today, intr-un "meci" de 200 de puncte.

And since pics or it didn't happen:

Ultimii trei or fugit de pe masa, intr-un stil foarte tipic. Gramada de sange din stanga e un squad de FW care o luat sweeping de la doi marines.

Vezi profilul utilizatorului

4 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Iul 20, 2012 5:50 pm

lemanruss

avatar
Furacios de Gin

Vezi profilul utilizatorului

5 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Iul 20, 2012 7:49 pm

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
As I was expecting:

"To clarify:
if a unit is made up of all the same armor save, roll all your armor saves at once and being allocated unsaved wounds to the closest models. If such an unsaved wound reaches a character, they must take their LoS then or forego such an option. If it passes, continue making such rolls on the character until it fails enough to die or there are no more unsaved wounds.
if a units is made up of different armor saves, allocate wounds as you would normally and then take saves. If such allocation reaches a character, they must take their LoS then (BEFORE they roll their own save) or forego such an option. If the character passes, continue making such rolls or their own armor save rolls, until the character is dead or there are no more wounds to be allocated."

Vezi profilul utilizatorului

6 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Iul 20, 2012 8:35 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Mda. Pare o interpretare OK pt. a grabi un pic lucrurile.

Numai sa fie de acord si restul, aici pe plan local. pirat

@ Cipi, cum e Brunner? Gatashi?

Vezi profilul utilizatorului

7 Re: 40k Rules Clarifications la data de Sam Iul 21, 2012 8:38 pm

Garak

avatar
Admin
Putting on the dummy hat. So we should have checked the Master of Ordnance rules. They say that if the dice is a hit then it scatters 2d6, if a miss then 3d6 and if he has LOS then he substracts his BS from the result. Why do we always fuck up the rules for this guy? We always remember it wrong. Tipul asta e ca si faza cu Terminators and firing heavy weapons after they move -back in 4th ed days.

And he has BS 4, not 5. However at least we've been using the blast ok since it's Ordnance Barrage.


_________________
Vezi profilul utilizatorului

8 Re: 40k Rules Clarifications la data de Dum Iul 22, 2012 12:03 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Garak a scris:Putting on the dummy hat. So we should have checked the Master of Ordnance rules. They say that if the dice is a hit then it scatters 2d6, if a miss then 3d6 and if he has LOS then he substracts his BS from the result. Why do we always fuck up the rules for this guy? We always remember it wrong. Tipul asta e ca si faza cu Terminators and firing heavy weapons after they move -back in 4th ed days.

And he has BS 4, not 5. However at least we've been using the blast ok since it's Ordnance Barrage.

ROFL. True that.

La fel cu sorc-ul meu. Era T5 de la bike. Dar eu i-am acceptat insta gib de la demo charge...si sunt sigur ca noi am mai f*cked up some other rules also....oh well, it was still some epic battle. Twisted Evil



Ultima editare efectuata de catre Tarash_Bulba in Dum Iul 22, 2012 12:05 am, editata de 1 ori

Vezi profilul utilizatorului

9 Re: 40k Rules Clarifications la data de Mier Aug 01, 2012 10:00 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
All righty then. Am mai citit un pic niste reguli pt. ca prea mi se pareau unele din ele imba (Flying MC's si Vector Strikes against vehicles) si as vrea sa le carific aici pt. a evita orice folosire gresita in viitor.

1. Jump Infantry.

Jump move in movement da 12" and flying over everything. Difficult terrain treated as dangerous terrain.
Jump Move in assault da re-roll pt. distanta de charge si hammer of wrath (1 atac la strength-ul modelului la initiativa 10).

The trick is, you can use only one jump move per turn. Sooo either 12" move and normal charge or normal movement and special re-roll hammer of wrath charge.

Mmmmmm, that just reduced the usefulness of jump infantry a bit. Sad

2. Flying Monstrous Creatures
Dupa cele intamplate in meciul trecut cand Demon prince-ul a rape-uit o Vendetta si un Hammerhead in 2 ture consecutive, m-am gandit ca e cam imba si ca o armata de Nidz cu 2 Flying Tyrants si 3 Harpies ar putea cu usurinta sa distruga orice mech army with impunity.
Asta se intampla cand cuplezi Vector strike (D3+1 hits against any unit over which the FMC passes over) cu Smash (halve attacks but get double strength, AP2 and get re-rolls for armour penetration) ceea ce inseamna ca se pot distruge cu usurinta cam orice vehicule de pe sol sau din aer cu AV12 sau mai putin pe side (adica cam orice in afara de Land raiders, monoliths and the odd Demolisher or AV13 walkers out there, and even those can fall with a little luck).

Din fericire pt. victime ceilalti acest lucru este incorect deoarece:
Loviturile vector strike se rezolva la strength-ul unmodified al FMC-ului.
Sooooo,no Smash during vector strike resulting in being much harder to destroy a vehicle that is >=AV11.
Enjoy! Laughing

Vezi profilul utilizatorului

10 Re: 40k Rules Clarifications la data de Joi Aug 02, 2012 9:44 am

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Si revin la intrebarea precedenta: MC nu mai primesc 2d6 armour penetration?

Vezi profilul utilizatorului

11 Re: 40k Rules Clarifications la data de Joi Aug 02, 2012 11:39 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Kelvon a scris:Si revin la intrebarea precedenta: MC nu mai primesc 2d6 armour penetration?

Nu.

Vezi profilul utilizatorului

12 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Aug 03, 2012 10:57 am

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Damnit. Da presupun ca se compenseaza cu Slam Attacku ala sau cum ii zice.
PS. Dai de baut la al 500-lea post? drunken

Vezi profilul utilizatorului

13 Re: 40k Rules Clarifications la data de Joi Aug 09, 2012 11:46 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Clarificare pt. ca am impresia ca nu folosim barrage weapons (gen master of ordnance) corect contra vehiculelor.
Barrage weapons lovesc intodeauna side-ul vehiculului, indiferent de unde se afla firer-ul sau unde este centrul gaurii.

Deci poa sa fie centrul template-ului in spatele unui vehicul ca tot in side dai armor pen si nu in rear. Rolling Eyes

Edit: Regula simuleaza arcing fire si faptul ca proiectilul loveste in armura de sus care, desi nu este reprezentata in stats-ul vehiculelor ca valoare, in toate editiile a fost mentionata ca fiind egala cu side-ul.

Vezi profilul utilizatorului

14 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Aug 10, 2012 10:56 am

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Si daca centrul marker-ului nu este pe vehicul dar o portiune din marker e se considera full strength hit?

Vezi profilul utilizatorului

15 Re: 40k Rules Clarifications la data de Vin Aug 10, 2012 4:01 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Kelvon a scris:Si daca centrul marker-ului nu este pe vehicul dar o portiune din marker e se considera full strength hit?

Mda. Go go pie plate army Sad

Vezi profilul utilizatorului

Continut sponsorizat


Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum