A community forum for Wargamers and Roleplayers alike from Timisoara, Romania.


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Codex Chaos Space Marines - 6th edition

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Codex Chaos Space Marines - 6th edition la data de Dum Oct 28, 2012 8:13 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Am terminat de citit primul codex de editia a 6-a, si un codex de la care asteptam multe fiind si primul dupa ceva timp pt. CSM din care detin o armata in crestere.

Deoarece steaua haosului era intr-o cadere libera cu noile power creep codexes (nu IG, n-are cum, IG este un codex mediocru cu care de multe ori te chinui impotriva celorlalte armate Razz ) consider ca acest codex era necesar ca aer-ul pt. marinarii spatiali ai haosului (ma gandesc in primul rand la mine, selfish b*stard), si de accea va urma un fel de review mai personal. Bineinteles ca puteti sa nu fiti de accord,dar gresiti.Wink

Well then, codex-ul arata cool, artwork-ul nou este superb si fluff-ul este good ol’ Phil Kelly style (none of that Ward Grey knights fapdom).

So without further ado let’s dive in za reguli:

Champion of chaos – hmmm regula potential foarte buna pt. cheap aspiring champs (Demon prince for free!) potential nasoala pt. Chaos Lords (spawndom) dar de obicei da mici bonusuri. Arata cool ,random si poate genera momente funny. Cum nu imi pasa de competitive crap, imi pare o regula buna.

Warlord traits – specifice pt. CSM. La fel ca cele din rulebook pot fi bunicele (majoritatea impotriva la SM ca hatred sau preffered enemy) sau useless (pt. ca Infiltrate la D3 units daca nu te-ai pregatit pt. aceasta tactica = cam useless).

Demon weapons – cam la fel, pe 1 iei un wound si in plus devii WS1 (dar macar nu pierzi atacurile) si pe 2 + rezulta cate atacuri bonus primesti.

Veterans of the long war – regula nou, numa’ buna impotriva SM-ilor (nu ca ar fi prea multi la noi Razz ) care da Hatred impotriva la SM si +1 la leadership. Trupele de cult (berzerkeri, noise marines, etc) si alte elite au by default si la altele (gen csm standard) li se poate cumpara. Not too shabby.

Marks au ramas cam la fel cu unele diferente:
Khorne – da rage si counter attack (in loc de furious charge)
Nurgle – +1 T
Tzeentch – +1 la Invul
Slaanesh – +1 la I
Aditional la toate mark-urile in afara de Khorne, daca e Sorcerer, trebuie generate macar un psychic power din lista specifica fiecarui zeu al haosului.

Armory sau wargear is back si poti sa cumperi crap de aici la preturile afisate (fara discount!).
De o parte din stuff am vb. la unitatile relevante (chain axes la zerkeri) dar asta nu inseamna ca numai acestea le pot lua. Unele piese de wargear pot fi luat esi de alte unitati (in special HQ’s and characters)

Cateva entry-uri noi si/sau interesante sau useless (ca deh nu le poti avea pe toate) sunt:

Icoanele:

Icon of Wratth
Se poate da doar la unitatile cu Mark of Khorne si le da furious charge. Practic cand vrei sa faci berzerkeri din CSMei normali dar mai ieftini Razz

Icon of Flame
Pt. Mark of tzeentch, toate armele de tip bolt au soul blaze (unitatile cu wound de la arma cu regula asta pot suferi pe 4+ in tura urmatoare D3 S4 Ap5 hits). Meh.

Icon of despair
Pt. Mark of Nurgle, unitatile primesc Fear (Ld check la inceput de fiecare fight sub-phase sau au WS1). Potentially very good for melee oriented units

Icon of excess
Pt. Mark of Slaanesh, acum perversii primesc Feel No pain. Not bad.

Icon of Vengeance
Unitatile primesc Fearless. Folositor pe unitati mari care vrei sa nu fuga (de exemplu de pe obiective) sau care sa faca tarpit in CC.

Chaos Rewards (just some picks here and there)

Aura of Dark Glory – 5+ invul

Spell Familiar – re-roll failed psychic tests. Mandatory pt. psykers.

Disc of Tzeentch - +1 atac and jetbike. Pare folositor pt. sniper sorcerors. Wink

Chaos vehicle equipment (just some picks here and there)

Dirge casters – in 6”, unitatile nu pot trage overwatch. Not bad daca vrei sa eviti ghinionul ca lascannonu’ sa nu iti distruga Dreadu, defileru’,etc. inainte sa sarjeze in CC.

Warpflame gargoyles – dau soul blaze ability. Why bother?

Chaos Artifacts
The Black Mace – deamon weapon cu AP4 si fleshbane (2+ to wound in CC) si cu cursed care inseamna ca pt. fiecare wound unsaved modelul este eliminat fara niciun fel de save (numai eternal warrior te mai scapa). In plus la sfarsitul CC-ului, orice model din unitatea care a suferit wound-uri de la black mace in 3” de acesta pateste acelasi lucru. Prevad un demon prince cu wings sau lord on bike cu arma asta care va rupe fashu in CC. Poate si mark of nurgle pt. un T mai mare et. voila.

Dimensional key – cand modelul cu cheia omoara un model inamic in CC, toate modelele in 12” considera orice teren ca difficult si dangerous terrain! Important este sa ajunga in CC su sa omoare, ca dupa ei vai si amar de inamicul care se bazeaza pe CC sau vrea sa faca misacri prin apropiere.

Murder Sword – AP3. Shpilu’ e ca nominalizezi un character inamic inainte de a incepe jocul si modelul cu murder sword primeste impotriva acestuia S2, AP1 si Instant Death.Imi si imaginez un Demon prince cum alearga dupa Failbadon sau Calgar sau (insert big badass character here) strigand “face me coward”. 

Psychic Powers:

Tzeentch:
Surprinzator, cu exceptia lui Boon of Muttion, toate puterile sunt offensive. Doombolt pare chiar tare cu S8, AP1 si detonate (2d6 pt. explodes range) ! Probabil ca se preteaza pt. sniper sorcerers on disks of tzeentch.

Nurgle:
Se remarca 2 puteri tip hex si 2 shooty. Weapon virus care da gets hot pe armele unei unitati este interesanta si poate cauza momente hilare cand la unitati care se bazeaza pe shooting sa le fie frica sa traga. Si plague Wind care e Asalt 1, Large blast, poisoned (4+) si AP 2 pare devastatoare impotriva oricarei unitati.

Slaanesh:
Hysterical Frenzy e cam unreliable. Dar Symphony of Pain poate fi tare in asociere cu Noise marines: Da -1 la WS si BS si unitatea sufer hituri dela sonic weaponry la +1 S. Cele doua shooting powers sunt cam meh.

All in all, nu mi se par mai bune decat puterile din rulebook-ul mare desi cele de Nurgle si Doombolt par OK.

HQ

Special Characters: Pai nu prea imi pasa de ele asa ca nici nu ma obosesc sa scriu despre ele decat foarte pe scurt.

Failbadon – o fi el tare in CC dar mie sila ca model/fluff asa ca mai bine nu.

Huron Blackheart – fain artwork but couldn’t bring myself to care.

Kharn – Betrayer-ul pierde un atac dar primeste Hatred, rage si counter attack si veterans of the long war. Nu mai e chiar imun la psychic powers dar leanuleaza si el si unitatea in care e pe 2+. Si Force weapons nu ii pot da instant death. In continuare loveste pe 2+, si are +1 la S, AP2 si armourbane.
In continuare exista riscul ca daca da 1 la to hit sa trebuiasca sa le aloce impotriva la un model friendly. Mai ieftin cu 5 puncte decat inainte este o alegere fluffy in fluffy battles.

Ahriman – ce merita mentionat este ca e primul psyker Matery lvl 4, adica poate da cu 4 powers pe tura din care 3 pot fi witchfire (adica damage powers). Eldrad eat your heart out. Macar pana la un nou codex. Wink Totusi, la 230 de puncte pare cam scump chiar daca cu 20 d epuncte mai ieftin ca inainte.

Typhus – desi modelul si fluff-ul nu ma inspira, merita mentionat pt. ca transforma cultistii in ZOMBIES! OMG! Moburi de zombies everywhere! Braaaaains! @ Pamps trebuie sa dam un Hive of the Dead sau ceva de genu’ a.s.a.p. Wink. 225 de puncte nu e chiar ieftin dar pt. zoooooombies s-ar putea sa se merite.

Lucius – pt. ca detin modelul (pictat f.fain de Raul) l-as folosi in ceva jocuri narrative sau de astea mai fluffy, ca nu pare nush ce pt. cate puncte costa.

Fabius Bile – don’t care.

Chaos Lord – Ca si stats-uri nu s-a schimbat nimic fata de editia precedenta. Primeste Champion of chaos (cam nasol daca dai roll ce rezulta in Spawn) si Fearless. In schimb pretul, domnilor, este unul absolute demential. 65 de puncte! Si o cusomizabilitate (is that even a word?) dementiala…POti avea un lord ieftin care sad ea fearless sau alte nebunii daca asta vrei sua unul facut sa omoare caractere si/sau unitati tari.

Chaos Sorcerer – stats wise a pierdut 1 la BS (should hurt for attacks that use BS) si 1 atac de CC. De baza poate sa dea cu o vraja pe tura (Psyker Mastery lvl 1). Si asta se poate transforma intr-un Spawn  sau intr-un Demon Prince . Poate alege powers din Biomancy, Pyromancy (damage) si Telepathy(buff/hex).
Acesta a devenit si mai ieftin deacat lord-ul, cu un prêt de 60 de puncte (mai ieftin cu 40 de puncte) si la fel de customizabil de la sniper sorc la model de support pare sa merite din plin.

Demon Prince – Este schimbat mult. Are WS 9 ceea ce inseamna ca chiar si SM/termies/many elites cu WS4 il vor lovi pe 5+, are I8 ! si un atac in plus pt. un total de 5. Pierde un punct de Ld (not really matters) sin u mai are power armor by defauls (adica 3+).

Evident ca ramane MC, este demon (5+ invul), fearless si veteran of the long war. Hmm this guy should kill stuff dead.

Poate primi mark-uri:
Khorne – primeste furious charge (doar + 1 S) si hatred versus Slaanesh. Poate fi OK la distrus AV14 si Tyranid MC’s dar in rest cu S6 cam face wound-uri pe 2 + la orice infantry….
Nurgle – devine shrouded si slow and purposeful si hatred Tzeentch.
Slaanesh – primeste fleet, run +D3 si rending. Si hatred Khorne. Hmm don’t know how cool is… ca ii dai wings la Nurgle sau Khorne sic red ca e mai bine.
Tzeentch – re-rolls 1’s la save-uri. Si hatred Nurgle. Hmm, depinde de cati de 1 dai. Razz I’d say pass.
Orice Prince poate primi wings si poate fi facut Psyker .
Daca primele 2 optiuni au primit o reducere considerabila, printul saracu’ a fost scumpit considrabil la 145 de puncte si trebuie sa ii dai si un mark specific ceea ce il va duce la 160. Cam scump si nici nu poti sa ai un print ne-aliniat cu cei 4 zei. Drat. Daca-I mai dai si wings si o arma gen black mace ajunge lejer la pretul unui Land raider. Ouch. Nush poate se merita…ramane de vazut pe viitor.

Warpsmith – este un Techmarine cu mici diferente. Poate repara vehicule dar poate sa le si blestame LOL, adica urmatoarele atacuri ale vehicului target primest egets hot tura urmatoare. Wicked impotriva la arme cu ROF mare. Si poate sa faca shatter defences, adica la o ruina sa ii reduca cover save-ul cu 1. Si are champion of chaos .

Pare versatil, decent in CC ( cu power axe si +2 atacuri de la mechatendrils) si shooting (flamer si melta), poate repara sau afecta vehiculeel inamice.

Dark Apostle – In principiu este un Chaplain cu aceleasi stats-uri doar ca nu are re-roll la tot hit si to wound in tura de sarja ci da Ld 10 la 6” si re-roll la champion of chaos. Pare cam scump la 100 de puncte dar pare si sa se merita cu mob-uri mari de cultisti sau CSM.

Troops

Chaos Space Marines – Au pierdut 1 pct. de Ld si ccw-ul. Campionii, care acum vin standard, au 1 atac in plus, +1 Ld si au Champion of chaos. Acestia imi par elementul de baza al dex-ului (ca si tacticalii la loialisti) cu diferenta ca acum sunt mult mai customizabili.
La 75 de puncte pt. 4 CSMei standard + Champ si +13 pe model additional se pot folosi mob-uri mari care sa rupa fashu. Sau unitati mici pt. capturat obiective sau harassment. Pot lua un special weapon la cei 5 CSMei cumparati initial. Al doilea SW sau HW se ia daca sunt zece sau mai multi.
Pot fi folositi ca tacticali sau de CC (schimba for free boltgun-ul cu ccw). Sau ca niste berzerkeri mai ieftini cu mark si icon of Khorne. Trebuie sa testez build-urile pt. ca acum par multe si nu m-as putea hotari la unul anume.

Cultists – Noii “meatshields” sau “cannon fodder” ai codexului vin cu stats-uri de Guardsmen (doh) dar cu un save mai slab (6+) si un prêt mult mai mic Wink. La 50 de puncte pt. 9 + lider sunt ieftini. La 4 puncte pt. inca 25 de fire par si mai ieftini. Blob-urile mari de cultisti cu diferite mark-uri sunt posibile. Mmmmm….

Elites

Chosen - Au pierdut 1 pct. de Ld dar au castigat 1 atac. Ceva mai ieftini de baza (90 puncte cu champ included) restul de pana la 10 costa +18 puncte. Sunt chiar mai versatili ca inainte in selectia de arme dar vor deveni foarte scumpi daca o iei razna cu tot felul de arme (ca in Dark vengeance). Totusi sunt doar 3+ asa ca trebuie sa le alegi rolul cu grija. Din pacate au pierdut infiltrate de baza. Hmmm, not nice.

Possessed – Statswise sunt neschimbati exceptie facand un Ld redus la 9. Dar cum au ramas fearless nu conteaza. Au ramas cu 5+ invul si au primit fleet ceea ce la o unitate de CC fara guns este mandatory. In schimb au devenit mult mai reliable deoarece bunusurile pe D3 sunt mult mai bune si mai putin random si ofera beneficii Posedatilor acolo unde conteaza, adica in CC. Adica pot primi re-roll la to wound sau AP3 sau +1A si +1I . Aceasta abilitate se re-roll-uie in fiecare tura de CC ceea ce inseamna ca nu ramai cu un singur tip de bonus tot meciul ceea ce poate limita uneori. E drept ca si daca ai ceva ce iti convine (sa zicem re-rolls ce sunt bune mai ales versus high WS) faptul ca tura urmatoare iti poate pica AP3 poate fi nasol. Aaaanyway cred ca sunt mult mai OK decat in editita anterioara.
Si-au pastrat acelasi cost din pacate chiar daca pot fi luati in mob-uri de pana la 20. Cred ca o sa ramana tot pt. fluff games ca si pana acum.

Terminators – Au -1Ld fata de iteratia precedenta, iar in rest neschimbati ca stats si wargear. Mai scumpi cu un punct decat inainte, rolul lor il vad ca neschimbat si acela de bodyguards pt. un lord sau sorc in termie armor , deep striking close to infantry squads and blasting them to pieces.

Hellbrutes – Noii Chaos Dreadnoughts sunt acum cu 5 puncte mai ieftini (de la 105 la 100) si in rest aproape identici cu fratii lor loialisti.
Fata de incarnarea anterioara nu mai este asa de nepredictibil. Cand primeste un glance sau pen care nu-l distruge, primeste un crazed marker. Cand are unul sau mai multe crazed marker’s, trebuie dat un d3 si apoi acestea dispar. Rezultatul poate fi :
1. Imobilizat acel turn si trebuie sa isi foloseasca armele impotriva unitatii/modelului care i-a cauzat glance sau pen . Daca nu trebuei sa atace nearest enemy. Mult mai ochei ca inainte cand putea sa iti atace propriile trupe in fiecare tura.

2. isi revine din stunned si shaken si primeste rage.

3. la fel ca doi dar primest ein plus fleet si trebuie sa alerge catre nearest enemy. Daca cumba nu poate (immobilized) atunci poate trage normal.

Mult mai bine ca inainte cand putea sa stea ca prostul sa nu faca nimic sau sa iti atace propriile trupe. Mai scump cu 10 puncte dar mult mai reliable. Me likey.


Mutilators – Sunt varianta de CC a obliteratorilor manifestand in loc de shooty weapons niste arme de CC (chainfists, power mauls, etc). In rest, aceleasi reguli.
Modelele sunt oribile dar oricand ti-ai putea face altele mai ieftine si mai faine. La 55 de puncte as zice no way Jose.

Khorne Berzerkers – au pierdut 1 punct de Ld si 1 atac undeva pe drum. Ca sa compenseze au rage si counter attack.
Chainaxe-urile sunt acum AP4. Which is kinda nice. Orice nu-i power armor o sa o suga in CC de la astia. Problema e ca-s scumpi pt. ce fac. Chiar daca is 19 puncte (mai ieftini cu 2 decat inainte) daca le iei chainaxes ajung la 22 de puncte si tot nu sunt asa de buni impotriva la SM. I don’t know, tre sa vad daca merita ca si asa am 10 modele care stau degeaba si-mi pare rau de ei saracii.

Thousand Sons – Aceiasi ca si in trecut, primesc in plus Veterans of the long war si Sorcerer-ul atasat are Psychic Mastery Lvl 1. Expensive as hell, se pare ca admiratorii rubric marines vor mai sedea pe banca de rezerve si editia asta.

Plague Marines- ca majoritatea unitatilor pierd un punct de Ld si primesc in plus plague knifes (poisoned 4+) ce se vor dovedi foarte bune impotriva la MC’s si tough infantry. Din pacate feel no pain este acum 5+ . Totusi potentialul de CC a crescut foarte mult si cu plague knifes, icon of despair si blight grenades nu numai ca vor fi buni la tarpitting ci vor putea chiar sa anihileze unitati tough. Mai scumpi cu un punct ca in trecut mi s epar o unitate interesanta si periculoasa.

Noise Marines – Yep. Ati ghicit, -1Ld doar ca cu fearless, ca si celelalte cult troops, nu conteaza. Diferenta in schimb este data de armele care ii reprezinta. Sonic weaponry au devenit mai bune in aceasta editie.
Blastmaster-ul are aceleasi S8 AP3 blast sau S5 AP4 Asalt 2. Cel mai important este ca ignora cover-ul. Wicked impotriva la entrenched troops.
La fel si sonic blaster-ul, ignora cover-ul dar in loc de Asalt 2 si Heavy 3 in 24” a devenit Salvo2/3. Ce inseamna asta? Pai la fel ca Asalt 2 si Heavy 3 cu diferenta ca Asalt 2 este la half range si nu maximum range (practic e rapid fire pt. ca nici nu poti asalta).  Sucks, I know. Trebuie sa vad daca merita duzii astia cu sonic blaster. La 17 puncte de baza par sa faca parte din unitatile bune.

Transport
Rhino – 35 de puncte. Same role. Nimic de adaugat.

Fast Attack

Chaos Bikers - Au pierdut 1 pct. de Ld. Campionii, care acum vin standard, au 1 atac in plus, +1 Ld si au Champion of chaos.
La 20 de puncte de model (fata de 33 inainte) si cu toate optiunile pe care le pot lua (small tank busters unit, big T6 blob, asalt unit, objective grabber, etc) imi par una din unitatile star players in acest codex. Bine ca eu am 10 deja…heh 

Chaos Spawn – identical in stats as before in schimb a primit Fear si Rage si bonus pe d3 asemanatoare cu cea de la Possessed care ii da odata pe turn 4+ Save sau roll 2d6 and pick highest for attacks sau poisoned 4+ attacks. Mai ieftini cu 30 de puncte s-ar putea sa fie un pic mai eficienti ca inainte (cand erau degeaba) si mai reliable.

Raptors – au Ld8 sau 9 cu Champ. In rest la fel ca stats si reguli. Niste asalt marines mai ieftini (la 17 puncte) cu modele faine, par a fi folositori pt. countercharges si /sau killerit non-power armor units.

Warp Talons – Se vor a fi niste raptori mai smecheri cu two lightning claws, un invul de 5+ si abilitatea de a cauza efectul blind in 6” dupa deep strike. Lumea ii compara cu Vanguard veterans. Same overpriced for what it does unit.

Helldrake – Hmmm, un model neinspirat. Nu le-a reusit conceptul din artwork care este bestial. Este un flyer cu AV12 si rear AV10, cu 5+ invul, ignora shaken si stunned, are It will not die si demon forge (vezi fiends de mai sus) ceea ce pare a-l face cel mai rezistent flyer in acest moment.

Vine standard cu hades autocannon dar cine o sa-si ia modelul (brrrr) o s avrea bale flamer-ul cu S6 si AP3 ca sa alinieze kill-runs cat mai eficiente. Pai cum intrebati? Pai asa: Folosind regula Meteoric descent da cu vector strike de S7 (always nice against high T elite models sau light vehicles) in zoming mode in loc de swooping mode si apoi da cu baleflamer-ul care are refula torrent ceea ce inseamna ca pot pune flame template-ul in 12” de model. Ouch!

Par a fi decente impotriva altor flyere cu vectorstrike-ul de S7 mai ales daca pot ataca partea cu AV10 sau AV11.

La 170 de puncte, Hell yes. Pacat ca modelul sucks…poate am nervi sa imi convertesc unul.


Heavy Suport

Havocs – aceleasi stats ca si CSM. Campionii, care acum vin standard, au 1 atac in plus, +1 Ld si au Champion of chaos.
Aici s-a introdus pt. prima data vestitele flakk missiles (S7 Ap 4 skyfire) cam scumpe pt. ce fac. Time will tell.
O alta unitate buna, care poate functiona intr-o varietate de roluri de la tanc busters (4 melte ) si opportunistic CC (pot lua CCW additional) la true heavy support cu autocannons (anti infantry/ligh vehicles) sunt cheap as chips.

Obliterators – singura diferenta in stats-uri si reguli este ca au Ld 8 acum. Au primit in plus posibilitatea sa foloseasca assault cannons (useful impotriva la light vehicles si elite infantry). Treaba-I ca nu pot trage 2 ture la rand cu aceeasi arma. Asa ca secventa de folosire a armelor trebuie gandita un pic din timp.
Pt. 5 puncte mai putin fac ce faceau si inainte la fel de bine

Defiler – Deffy vine neschimbat la stats si primeste in plus o gramada de crap, adica 5+ invul, It will not die, fleet si Demon forge. Sunt un pic indecis in ce-l priveste. Desi este un model fain si are o gramada de reguli faine acum costa 195 de puncte de baza si imi pare cam scump. O sa va daca merita in viitor (sper ca da).

Forgefiend – cu stats-uri de dreadnought si I3, nu pare mare brinza dar are cateva reguli care par ai asigura o survavibilitate mult mai mare. Este Demon, deci 5+ invul, demonic possession, deci ignora shaken si stunned, fleet si It wil not die,deci poate regenera glance-uri si weapon destroyed which is nice.
Are demon forge ceea ce inseamna ca o data pe joc poate sa faca re-roll la to wound sau amror penetration rolls sip e un d6 care rezulta in 1 pierde un hull point. Very nice atunci cand trebuie eliminate o unitate/vehicul cheie.
In plus poate lua doua tipuri de arme:
- Hades autocannons – S8 AP4, 4 shot-uri, pinning. Not too shabby si vor fi bune impotriva la light vehicles si multiwound T4 si eventual pt. pinnuit mob-uri mari de Low Ld troops.
- Ectoplasma cannons. Astea-s S8 si AP2 cu blast mic. Din pacate au Gets hot (automatic glance pe 1). Is un fel de plasma dar mai rele, cpaabile sa distruga foarte usor si vehicule pt. ca in editia 6 nu mai exista half strength pe loviturile partiale.
Un pic cam scump (200 puncte cu ectoplasme peste tot) s-ar putea sa se merite ca mobile firebase. Sunt indecis in privinta lui ca si fata de Deffy.

Maulerfiend – aceleai stats-uri si reguli ca si Forgefiend-ul, in plus are move through cover. Este gandit pt. CC cu 2 power fists si regula siege crawler care ii da 12” movement si nu primeste slow de la difficult terrain. In plus o sa fac praf cladirile cu +1 la armor penetration rolls.
Cu lasher tendrils fiecare pereche reduce atacurile inamicilor cu 1. Creste supravietuirea in CC pt. Maulerfiends care au I3 din pacate. Cam necesare zic eu si mai bune in fata magma cutterelor (eficiente in general impotriva vehiculelor).
La 145 de uncte cu lashers pare o afacere buna. SI fereasca sfantu sa ajunga printre ehiculele inamice. Booom.

Vehicles: Neschimbate , sectiunea vehicule nu aduce nimic nou in arsenalul haosului.

Predator – Neschimbat, pare a fi Ok ca baza de foc doar ca havocii is mai buni.

Vindicator – mai ieftin cu 5 puncte si cu modificarea regulilor de balst-uri( nu mai exista half strength) s-ar putea sa se merita. Doar ca va trebui protejat de arme care-I pot da glance-uri peste glance-uri.

Land Raider – un pic mai ieftin (cu 20 de puncte). Same stuff. Ar putea duce niste unitati dedicate de CC unde trebuie. Dar cum n-am si nici nu planuiesc sa iau unul nu prea o sa apuc sa testez daca s emerita in editia asta.

All in all, nice dex, some good or nice units with a few stinkers (mutilators and thousand sons) in my opinion. Sper sa il incerc cat mai curand. Good bye and good night.


Vezi profilul utilizatorului

2 Re: Codex Chaos Space Marines - 6th edition la data de Lun Oct 29, 2012 1:04 pm

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Blablabla!

Vezi profilul utilizatorului

3 Re: Codex Chaos Space Marines - 6th edition la data de Lun Oct 29, 2012 1:45 pm

sataniel

avatar
Furacios de blugi
wow cat ai scris... pana nu joc cu ei nu ma pot da cu parerea. Mai ales ca tind sa fiu hater.


_________________
Vezi profilul utilizatorului http://web.info.uvt.ro/~mpopescu

Continut sponsorizat


Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum