A community forum for Wargamers and Roleplayers alike from Timisoara, Romania.


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Legat de stormtrooperii morții

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 11:01 am

viktorslama


Furacios Biban
băi, spărgătorilor de landraidere într-un turn, ia uite din FAQ: Page 56 – Valkyrie

Assault Carrier, Grav Chute Insertion.
The first sentence should be changed to:
If a Valkyrie or a Vendetta moved more than 6", passengers
may still disembark, but they must do so as follows.

Și din rulebook,
Nominate any point over which it has moved and deploy as if by Deep Striking onto that point. If the unit scatters, every model must immediately take a dangerous terrain test.

Și din nou din FAQ:
If any of the models cannot be deployed, the unit is destroyed.

Vezi profilul utilizatorului

2 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 11:02 am

viktorslama


Furacios Biban
Darius, sper să nu te superi că-s rule-nazi, dar vreau și eu măcar un kill la LR! Blăstămații ăștia de Stormtrooperi mi-au negat asta de fiecare dată!

Vezi profilul utilizatorului

3 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 11:03 am

viktorslama


Furacios Biban
Deasemenea, legat de Scout moves, ați avut dreptate: no smoke poppin' in the scout phase.

Vezi profilul utilizatorului

4 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 11:07 am

viktorslama


Furacios Biban
Iar greșeala mea a fost legată de
ERRATA:
Page 23 – Descent of Angels. Change this entry to read “A Blood Angels unit composed entirely of models with this special rule can re-roll failed reserve rolls if arriving by Deep Strike using its Jump Packs. Also, due to the precision of their descent, the unit scatters D6" rather than 2D6".”
FAQ:
Q: If a unit with the Descent of Angels rule Deep Strikes via a transport, teleport or means other than by jump pack, can the Descent of Angels rule still be used? (p23) A: No.

Deci reroll la reserves se aplică doar la Jump-packs, nu și la Drop-pods.

Vezi profilul utilizatorului

5 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 12:17 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Dar storm trooperii pot face Deep Strike pur si simplu...fara Valkirie.

De ce nu i-ar folosi nea IG fanatic (care apropo, este un codex slabutz Razz ) direct cu DS si de ce s-ar chinui cu grav chute insertion din valkirie? Mai ales ca poate alege sa aibe re-roll la DS. Rolling Eyes

Vezi profilul utilizatorului

6 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 8:24 pm

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
Hmmm, eu as avea un sfat pt. tine, Victor:
Nu folosi Land Raider impotriva garzii. Cel putin nu sub 2000 de puncte. Stiu ca arata cool si in fluff este aproape imbatabil , dar pe tabletop nu este asa. Este doar 250 de puncte easy prey pt. beshinoshii aia de storm trooper (4 melte si re-roll la deep strike, really GW? Really!?).

La 250 de puncte poti sa iei altceva mult mai eficient si care nu va muri intr-o tura de shnooting de la beshinoshii mentionati deja.
Asta, sau gasesti unitati cu interceptor rule care le permite sa traga in DS troops Twisted Evil (deocamdata cred ca numai tunurile alea de la aegis defense lines si de pe bastioane pot).

Si nu iti mai grupa trupele asa de tare cum o faci tu de obicei. Mai ales ca garda asta face: da cu pie plates! Si nu numai garda. Wink

P.S.: ar mai fi o tactica: sa iti protejezi LR-ul cu trupe/alte vehicule in asa fel ca DS as*holes sa nu poata ajunge in 6". Dar s-ar putea sa coste o gramada de puncte si sa fie vulnerabile la pie plate-uri de Master of Ass ordonance. Rolling Eyes




Vezi profilul utilizatorului

7 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 9:30 pm

NDC_BC


Furacios Biban
sry Victor dar nici o data nu am bagat ST cu nava doar DS , nu are nici un scop sa i bag cu walkira cand pot sa i pun pe masa unde vreau cu re roll la scatter, deci nu am trisat Smile

Vezi profilul utilizatorului

8 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Lun Noi 12, 2012 11:10 pm

viktorslama


Furacios Biban
sorry, i has the dumbs! Smile) am băgat la cap! nici nu știu dece am avut impresia că ăia micii au căzut din valkyrie Very Happy and thanks for the advice!

Vezi profilul utilizatorului

9 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Dum Noi 18, 2012 11:30 am

Tarash_Bulba

avatar
Furacios de blugi
FAQ de editia 6 (desi cred ca era si in alea mai vechi):

Q: Are Hotshot lasguns considered lasguns for the "First rank fire, second rank fire"? (p36)
A: No.

Doar ceva de bagat la cutiuta. Wink

Si ordinele se dau si se executa imediat. Adica nu dai cate un ordin la fiecare squad dupa care le indeplinesti, ci dai un ordin, receiving squad acts, dai al doilea ordin (pe alt squad), receiving squad acts, etc.

Edit: Greseala facuta de noi toti: pasagerii dintr-un vehicul care explodeaza sufera un S4 Hit si nu S3 cum jucam noi. Doar cei de langa vehiculul care explodeaza primesc S3 hit in range = d6.

Food for thought: Flyers in Hover mode cannot use skyfire rule. (FAQ de ed. 6)

Si pentru ca v-am vazut tare dezamagiti:
Q: Which missiles launchers have access to flakk missiles?(p57/415)
A: Only those that specifically have an option to take them as an upgrade in their army list. (deocamdata doar CSM)

Vezi profilul utilizatorului

10 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Dum Noi 25, 2012 1:43 pm

viktorslama


Furacios Biban
și să continui acest thread de "6th ed mistakes we've made"...
@hari: îmi cer scuze, se pare că Furious Charge acum dă doar +1 S pe charge, until the end of that phase. Unitățile care asaltează ținte multiple nu primesc bonusul.

Vezi profilul utilizatorului

11 Re: Legat de stormtrooperii morții la data de Dum Noi 25, 2012 11:49 pm

Kelvon

avatar
Furacios de Gin
Fascinating. It seems we pretty much have to re learn the rules from scratch.

Vezi profilul utilizatorului

Continut sponsorizat


Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum